jurnal

Christmas isn’t coming

Ştiți cântecul acela din Super Sleuths cu Winnie the Pooh? E din Christmas Movie şi se numeşte Christmas Comes Tomorrow, cu o parte din dezamagirea lui Pooh Bear că era câât pe ce să nu mai vină Crăciunul. S-au întâmplat foarte, foarte multe în viețile familiei mele de când nu am mai scris. Cred că a fost cel mai prost şi urât an de până acum. Şi cumva, după înşiruirea de lucruri care ne-au dat peste cap, Sărbătorile astea nu mai poartă nici o magie.

Nu mai cred că va veni ceva mai bun. Dar am învățat ceva anul acesta: că limitele mele erau mult mai sus decât aş fi putut crede. Că am făcut atâtea lucruri pe care nu-mi imaginam că aş fi în stare să le duc la sfârşit. Că am reuşit să spun „stop” când am văzut că nimic nu iese cum plănuisem.

E greu, e foarte greu să te opreşti şi să spui că visul tău este, după atâta efort, irealizabil.

Sigur, fetele sunt relativ sănătoase. Am reuşit să le ținem cât s-a putut de departe de eşecurile şi durerile noastre. Ele cresc, în cea mai mare parte a timpului, ferite, fericite. Gustă rareori o amărăciune punctuală.

Încă nu am făcut bradul. Anul trecut pe vremea asta eram la Madrid unde am petrecut o mulțime de zile foarte plăcute până s-au îmbolnăvit amândouă, rău. Pe 31 decembrie zburam înapoi spre casă.

Anul acesta ne retragem în căsuța de lemn de la munte, unde Anul Nou o să fie magic doar pentru copii. Copiii nu cred în Moş Crăciun, dar aşteaptă cu nerăbdare cadourile şi surprizele. Fețele lor dulci or să fie luminate de bucurie şi casa va răsuna de chicoteli şi țipete.

Da, copiii pot fi bine, fericiți şi în siguranță chiar şi atunci când părinții nu mai cred în nimic, nici măcar într-un an mai bun.

2 gânduri despre „Christmas isn’t coming

  1. Chiar ma gandeam la tine in ultimul timp. Nu stiu de ce… nu puteau fi decat doua situatii: prea bine sau prea rau. Imi pare rau ca a fost a doua varianta. Nu stiu cum sa te incurajez… nici eu nu am avut un prea bun 😦 iti doresc ce-mi doresc si mie: sanatate multa, mai ales copiilor! Te imbratisez.

    Apreciază

Lasă un răspuns

