proză scurtă

delicii

Bună dimineața, Domnule Vișină coaptă. V-am zărit aseară silueta atletică în alergare atunci când vă grăbeați să prindeți zâmbetele unei cireșe amare. Felin, ochi aprinși, gust acrișor. V-am cunoscut din greșeală când am alunecat pe doi stropi de lămâie și observasem cum v-au căzut din buzunar trei boabe de piper verde. Le-am cules rapid și am fugit să vi le înapoiez. V-am strigat în șoaptă:

-Domnule Vișină!

V-ați întors alene. Un zâmbet larg care mușca dintr-o piersică nu prea coaptă.

-Poftiți, v-au căzut boabele, v-am zis timid.

-Vrei și tu? mi-ați spus, retezându-mi direct jumătate de piersică.

-Mulțumesc. Ce vreți în schimb?

-În schimb? Nu facem troc aici. Mai bine hai să alergi cu mine și m-ați luat de mână de parcă alergasem de-o viață prin livezi de toate culorile.

Se înnoptase de-a binelea când am terminat alergarea. Într-o singură oră, Domnul Vișină mă trecuse prin nebunia emoțiilor fructate. Și brusc, m-a îmbrățișat atât de strâns încât mi-a țâșnit siropul pe toate părțile iar el a zis:

-Ai gust dulce-acrişor, perfect. Noapte bună.

Lasă un răspuns

