copii · jurnal · politically incorrect · pun intended

de la mare adunate

1. obezii m-au făcut să îmi pun multe întrebări retorice: de ce plătesc un singur loc în avion; cum pot să mănânce atât; cum reușesc să meargă în două chestii care seamănă a picioare; când or să crape îi ridică cu macaraua; trebuie să își comande sicriu de dimensiuni speciale (nu ai cum să trăiești mult cu atâta grăsime și mâncare); o familie de obezi trebuie să aibă și bani fiindcă nu încap într-o mașină oarecare; când intră în mare îi crește nivelul sesizabil; când la toboganul acvatic e o puștoaică cu orice vârstă între 12 și 16 ani (e greu să-ți dai seama din cauza greutății) îți vine să o lași în față, dacă vine peste tine ai încurcat-o

2. mulți părinți:
-dau copiilor sucuri îndoite cu apă și mult zahăr.
-dau copiilor mici sucuri acidulate.
-bagă copiii cu forța în apă și bieții de ei urlă și se agață disperați de frică
-moldovenii nu au învățat că în hotel la ore târzii sau în jurul prânzului nu se țipă și bocăne în uși ca pe tarla
-românii încă își amenință odraslele cu bătaia: tatăl către fiica de 9 ani „îți rad o palmă de nu știi ce-i cu tine”

3. alți oameni
-îmi e foarte milă de cei care strâng farfuriile și resturile de la mese, au un aer foarte amărât, deși ei zâmbesc mereu sau încearcă, par de-ai locului sau imigranți, unii sunt foarte urâți, alții cu dizabilități și mă tem că foarte prost plătiți
-la toboganele acvatice apar copii care vor să se bage în față, nu știu cum se face că sunt doar dintre națiile vorbitoare de rusă, ucraineană sau similar, le fac un semn frumos și le zic în engleză să stea la coadă probabil suficient de sugestiv fiindcă se conformează
-sunt și părinți faini, ultra răbdători cu tantrumurile celor mici și mari
-sunt și tați implicați care se joacă tare frumos cu copiii din dotare așa cum sunt și tați care stau toată ziulica pe șezlong sau apă în timp ce mamele nu mai știu cum să se împartă dar probabil că asta o fi făcut parte din contractul prenupțial
-există copii care mănâncă, i-am văzut eu, jur pe roșu că există. unii care își îndeasă mâncare la greu, cu ambele mâini plus ale părinților dacă se poate. că la 3 ani mănâncă cârnați cu salamuri și crenvurști și ou la un loc nu se pune pentru că de la un punct încolo ești dispus să dai copilului orice numai să mănânce. cred. nu am încercat „orice”.
-lumea s-a despuiat rezonabil, nu am văzut ca în Ro țâțe atârnătoare expuse nud, cu câteva excepții neplăcute ale unor femei de vârsta a treia, bărbații poartă şorturi, nu slipi minusculi, băieții nu mai umblă la „cucu gol” pân’ la 7 ani,  femeile alăptează pe plajă, lumea e mai educată deci. nu am observat nici măcar vreun neamț fumând, câțiva englezi doar și cam atât.
-am auzit cu ochii mei o româncă pe la vreo 40 de ani: „nu pot să sufăr copiii ăştia”, uitându-se la unii care se bucurau și înotau în mare, hotelul fiind recomandat familiilor cu copii în speță. cred că a avut un sejur oribil cu atâția plozi gălăgioși în jur. soțul ei încerca să o învețe să înoate. fără succes. cred și eu că nu suferea niște pici care făceau scufundări și erau ca peștii în apă.

Aceste observații fiind scrise, am avut cel mai mișto concediu pe care îl poți avea cu doi copii după tine și m-am întors, de nevoie, în câmpul muncii multinațional sclavagiste după doi ani de absență și sunt mândră de mine, am sunat doar o dată să văd ce face mica, rezistăm bine până acum la prânz și apoi, weekeeeend.

p.s. A se lua cu niște umor și fără crispare.

4 gânduri despre „de la mare adunate

  1. da, da, exista copii care mananca…si al meu a mancat de a rupt la mare. Nu ii ajungea carnea din farfurie in conditiile in care nu e iubitor de carne. In schimb nu s-a atins de chestiile pe care le mananca acasa.

    Da, asta cu fortatul o inteleg. Al meu nu a vrut decat spre sfarsit in apa si clar nu a acceptat colacul. Isi baga putin picioarele la mal si se speria de primul val. A fost ok, s-a jucat in nisip, langa sezlong si a fost foarte fericit

    Ref la obezi, nu mai imi dau cu parerea de cand m-am comportat „exemplar” in concediu si am avut farfurii demne de all inclusive 😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

