copii · iubire · jurnal · pun intended

cel mai sexi lucru din lume

April, 2015

Știți, unii părinți nu au cu cine să-și lase copchiii, mai ales când au și unul mic, ca să mai iasă și ei împreună odată la 5 ani. Așa că ies separat, când și cum pot. Nu pot să mă plâng că n-am ieșit, am ieșit destul dar cu alte gagici, nu cu el. Iar asta nu face bine pe termen lung dar oricum sunt bucuroasă că nu am stat non stop după fundu’ lu’ bebeluș T care are un talent special în a mă stoarce de toți nervii, răbdarea și alte rămășițe de calități ale sufletului meu negru și rece.

A. are alte talente, de-a te lua cu viteză de pe culmile disperării pentru a te duce pe cele ale extazului în fața inteligenței și minunăției propriului copil ca apoi să-ți dea drumu’ fleoşc poc din senin, direct pe cimentul proaspăt întins de netoții ăia de la străzi și drumuri cu gropi. Am niște copii talentați, carevasăzică, pe care îi iubesc de mor, dar nu despre asta voiam să scriu.

Ci despre cel mai sexi lucru din lume: Știți cum e ca la ora 19:30 după ce ai hrănit și schimbat plozii, tatăl lor celmaibuncarepoateexista să le ia pe amândouă, pe cea mare să o parcheze pentru dormit la bunici iar cu aia mică să se ducă în carrefour la cumpărături, ca să o alerge bine în timp ce afară plouă torențial, ca tu să rămâi acasă fără să ai nimic de făcut? Să ai o oră juma doar pentru tine, un timp în care nu trebuie să pleci nicăieri, un timp în care poți să te uiți la întuneric prin geamurile pe care le-ai șters temeinic de dimineață (evident că plouă după ce ai făcut-o), un timp în care stai, scrii într-o liniște neobișnuită, care-ți țiuie în urechi, dar pe care o îmbrățișezi strâns fiindcă știi bine că o să-ți fie dor de ea după prima jumătate de oră de la întoarcerea plodului mic, scump și năzbâtios.

Nimic, dar absolut nimic nu se compară cu momentele în care poți fi singur în casa ta fără să dai cu aspiratorul, mopul, fără să pui o mașină de rufe pe sârmă neștiind ce să termini mai repede până se întorc hunii. Să stai, să îți auzi gândurile, să faci un duș fără ca cineva de 85cm să intre peste tine de douăj de ori în zece minute pe motiv că vrea să-ți bage un deget în buric sau să te șamponeze pe față și fără să auzi: „Mamiiiiiii, T m-a mușcat de fund!” „Mamiiiii, T vrea să-mi rupă caietul.” „Mamiii, vino să ne vezi, ce adorabile suntem.”

Stai. Asculți Walk of the Earth, Zaz, Lenka, Sting, the Fratellis, Elton. E cald, bine, îți mai iei o bucată de cioco neagră din frigider fără ochişorii ăia scrutători cărora nu le scapă nici un „mniam mniam” interzis.

O oră juma de singurătate bună. Apoi se întâmplă cel mai sexi lucru din lume: bărbatul intră pe ușă cu le plod vesel, îmbujorat, aducându-ți, pe lângă cumpărăturile perfecte, un buchet de narcise și bomboane de cioco Heidi.

Uneori până și mie mi se întâmplă lucruri mișto.

6 gânduri despre „cel mai sexi lucru din lume

  1. Vise, vise….eu din pacate mereu imi gasesc ceva de facut, nu mai stiu cum e sa stai si sa nu faci nimic. Poate ar trebui sa ma fortez si sa aloc un 30 de min pentru asta

    Apreciază

Lasă un răspuns

